pierścienie i panewki s62b50
pierścienie i panewki s62b50
Kupię panewki główne, korbowodowe oraz pierścienie tłokowe do s62b50,
Kontakt pw
Pozdrawiam.
Kontakt pw
Pozdrawiam.
Re: pierścienie i panewki s62b50
Pierścienie
Średnica tłoka : 94,06
I pierścień grubość 1mm
II pierścień grubość 1,2 mm
III pierścień grubość olejowy ze sprężynką 1,7
Panewki korbowodowe robię na zamówienie, potrzebuje główne i pierścienie.
Średnica tłoka : 94,06
I pierścień grubość 1mm
II pierścień grubość 1,2 mm
III pierścień grubość olejowy ze sprężynką 1,7
Panewki korbowodowe robię na zamówienie, potrzebuje główne i pierścienie.
Re: pierścienie i panewki s62b50
W Aso nie ma ?
- yakuza
- Posty: 245
- Rejestracja: czw lip 29, 2010 08:38
- Auto: M5f10,750f01,335f30,e46v8m62
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: pierścienie i panewki s62b50
mysle ze Aso ma na pewnoSkrzeku pisze:W Aso nie ma ?
Re: pierścienie i panewki s62b50
Pozatym pierścienie dopasowuje sie do średnicy cylindra a nie tłoka
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produ ... L/sM/r2000" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produ ... L/sM/r2000" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: pierścienie i panewki s62b50
Skrzeku pisze:Pozatym pierścienie dopasowuje sie do średnicy cylindra a nie tłoka![]()
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produ ... L/sM/r2000" onclick="window.open(this.href);return false;
To akurat wiem, ale podałem tylko wymiar tłoka bo blok będzie tulejowany cały.
Cena ASO mało zachęcająca do zakupu, zostanie pewnie dorabianie na zamówienie.
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: pierścienie i panewki s62b50
No wiesz silnik za tyle kasy robisz a biedujesz na części ASO??? Nie pojmuje tego.
Rozumiem jakieś markowe tematy jeszcze OK. Przecież to nie m40 tylko S - Power.
Myślę że to akurat nie miejsce na oszczędności !!!!
Rozumiem jakieś markowe tematy jeszcze OK. Przecież to nie m40 tylko S - Power.
Myślę że to akurat nie miejsce na oszczędności !!!!
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: pierścienie i panewki s62b50
wojtasm5 pisze:No wiesz silnik za tyle kasy robisz a biedujesz na części ASO??? Nie pojmuje tego.
Rozumiem jakieś markowe tematy jeszcze OK. Przecież to nie m40 tylko S - Power.
Myślę że to akurat nie miejsce na oszczędności !!!!
Bieduje na części ?
Cały blok jest tulejowany, osiowany, planowany, głowice z nowymi prowadnicami, zawory podocierane, wszystkie nowe uszczelki i uszczelniacze, panewki dorobione na zamówienie wzmacniane, cały silnik wymyty i wyszkiełkowane obudowy,
Uważam, że ponad 500 zł za komplet pierścieni na tłok to za dużo i tyle, a po za tym mam 3 takie silniki do poskładania, wiec trochę się nazbiera.
Więc stwierdzenie biedowania padło trochę zbyt pochopnie

Re: pierścienie i panewki s62b50
mark_auto pisze:wojtasm5 pisze:No wiesz silnik za tyle kasy robisz a biedujesz na części ASO??? Nie pojmuje tego.
Rozumiem jakieś markowe tematy jeszcze OK. Przecież to nie m40 tylko S - Power.
Myślę że to akurat nie miejsce na oszczędności !!!!
Bieduje na części ?
Cały blok jest tulejowany, osiowany, planowany, głowice z nowymi prowadnicami, zawory podocierane, wszystkie nowe uszczelki i uszczelniacze, panewki dorobione na zamówienie wzmacniane, cały silnik wymyty i wyszkiełkowane obudowy,
Uważam, że ponad 500 zł za komplet pierścieni na tłok to za dużo i tyle, a po za tym mam 3 takie silniki do poskładania, wiec trochę się nazbiera.
Więc stwierdzenie biedowania padło trochę zbyt pochopnie
i jak temat? dorobiles pierscienie?